Combina frigorifica Bosch KGN39VW35 review

• Functii
    (5)
  • Silentiozitate
    (5)
4.9

Sumar

Bosch KGN39VW35 este o combina frigorifica practica, cu un volum mare, un consum redus de energie si un nivel al zgomotului foarte scazut. Folosind ultimele tehnologii dezvoltate de Bosch si un sistem eficient si flexibil de rafturi care permit reglarea temperaturii si umiditatii, aceasta combina va pastrara prospetimea alimentelor o perioada mult mai lunga de timp.

» Nu ratati reducerile de pana la 30% la produsele din campania
Crazy Days de la eMag
Click aici pentru oferta

Frigiderul sau combina frigorifica este cel mai important aparat eletrocasnic din casa dumneavoastra, deci merita sa petreceti ceva timp pentru a fi siguri ca faceti alegerea corecta. O combina frigorifica buna va tine alimentele si bauturile proaspete mai mult timp, dar trebuie sa aiba si un consum redus deoarece va fi probabil cel mai mare consumator de energie din casa dumneavoastra. Alte aspecte importante pe care trebuie sa le luati in considerare sunt nivelul zgomotului, avand in vedere ca un frigider functioneaza fara oprire, volumul frigiderului si congelatorului si functiile suplimentare.

Combina frigorifica Bosch KGN39VW35 are un design sobru de culoare alba cu manere verticale argintii. Avand dimensiuni de 203 x 60 x 66 cm, aceasta combina are un volum total de 366 litri din care frigiderul are 279 litri si congelatorul are 87 de litri. Usile frigiderului si congelatorului se deschid inspre dreapta dar sun reversibile astfel incat le puteti adapta in functie de spatiul pe care il aveti la dispozitie. Reglarea temperaturii se face electronic din cele 6 optiuni existente atat pentru frigider cat si pentru congelator care sunt afisate pe panoul cu leduri. Dintre acestea functiile Super Freezing si Cooling racesc/congeleaza alimentele intr-un timp scurt in timp ce functia Eco va aduce un consum si mai redus de energie.

Cititi si: alte reviewuri de aparate frigorifice

Fiind incadrata in clasa climatica SN-T, modelul KGN39VW35 de la Bosch poate functiona la temperaturi exterioare cuprinse intre +10°C si +43°C. Avand o eficienta energetica ridicata data de compresorul cu doua circuite de racire, consumul anual este de doar 273 kWh, ceea ce o incadreaza in clasa de eficienta A++. Aceasta combina este printre cele mai silentioase de pe piata, avand un nivel al zgomotului de 41 dB. Frigiderul foloseste tehnologiile No Frost si Airfresh Filter prin care condensul este eliminat intr-un recipient exterior. Astfel se reduce umiditatea si riscul de dezvoltare a bacteriilor si se elimina mirosurile neplacute.

Frigiderul contine un compartiment VitaFresh pentru fructe care are un suport ondulat si un compartiment VitaFresh pentru carne si peste  cu doua sertare. Compartimentele au un volum de 24 de litri si permit setarea unei teperaturi apropiate de 0°C  si o usoara ajustare a umiditatii pe 2 niveluri, pentru mentinerea proprietatilor alimentelor si o prospetime mai indelungata. In afara celor doua compartimente VitaFresh se gasesc 3 rafturi din sticla securizata si unul pentru bauturi care pot fi reglate in functie de necesitati. Pe usa frigiderului se gaseste un raft mai mare care contine si suportul pentru oua si trei rafturi mai mici care se de asemenea sunt ajustabile. Lumina interioara este asigurata de lampi LED care asigura o iluminare perfecta cu un consum redus de energie.

Congelatorul este situat in partea inferioara si are trei sertare transparente din sticla securizata cu dimensiuni aproximativ egale. Avand o capacitate mare de congelare de 14 kg in 24 de ore, congelatorul are si o autonomie fara curent de pana la 16 ore.

Concluzionand, Bosch KGN39VW35 este o combina frigorifica practica, cu un volum mare, un consum redus de energie si un nivel al zgomotului foarte scazut. Folosind ultimele tehnologii dezvoltate de Bosch si un sistem eficient si flexibil de rafturi care permit reglarea temperaturii si umiditatii, aceasta combina va pastrara prospetimea alimentelor o perioada mult mai lunga de timp.