Lada frigorifica Arctic OM205+ review

• Functii
    (4.6)
  • Calitate/Pret
    (4.1)
4.3

Sumar

Arctic OM205+ este o lada frigorifica multifunctionala, cu un volum generos de depozitare si un nivel redus al zgomotului. Meniul simplu, functia Flexistore si garantia extinsa de 5 ani sunt alte argumente in favoarea achizitionarii acestei lazi frigorifice produse de Arctic.

Daca va place sa gatiti pentru intreaga familie folosind fructe si legume bio din gradina proprie atunci veti avea nevoie de aparate frigorifice cu spatii mari de depozitare pentru a le pastra pana la iarna. Lazile frigorifice ofera o solutie excelenta de depozitare pe termen lung atat a legumelor si fructelor cat si a preparatelor din carne si peste. Cele mai importante specificatii de care va trebui sa tineti cont in alegerea unei lazi frigorifice sunt volumul de depozitare, consumul energetic, nivelul zgomotului si fiabilitatea. In continuare va vom prezenta o lada frigorifica produsa de compania autohtona Arctic.

Lada frigorifica Arctic OM205+

Lada frigorifica versatila

Arctic OM205+ este o lada frigorifica din gama 2018 cu design clasic de culoare alba si un maner ergonomic in partea frontala a capacului. Acest model are dimensiuni de 75.1 x 91.2 x 72.5 cm si un volum de 205 litri care va permite sa pastrati in conditii optime cantitati mari de carne, peste, aluaturi congelate, deserturi sau legume. Principalul avantaj al acestei lazi frigorifice este functia Flexistore care permite transformarea din congelator in frigider in functie de necesitati.

Silentiozitate si consum rezonabil

Arctic OM205+ are un nivel al zgomotului de 41 dB, o valoare destul de scazuta daca luam in considerare volumul generos al acestui model. Consumul energetic anual de 224 kWh este incadrat in clasa A+, costul lunar de utilizare fiind de aproximativ 12 lei. Acest model are o izolatie densa care pastreaza constanta temperatura interioara dar ofera si o siguranta excelenta, putand sa functioneze normal in conditiile unei variatii mari ale temperaturii sau tensiunii.

⇒ Cititi si: alte reviewuri la aparate frigorifice

Arctic OM205+

Meniu si functii

Panoul de control are un meniu simplu format dintr-un buton rotativ pentru setarea temperaturilor interioare si trei leduri colorate care va instiinteaza de eventualele erori de functionare. In interiorul lazii exista un cos metalic pentru depozitarea caserolelor si a pungilor mai mici, restul alimentelor fiind depozitate in partea inferioara a lazii. Capacitatea de congelare de 9.5 Kg in 24 de ore este un buna, la fel ca si autonomia de 36 de ore in cazul unei pene de curent. Asa cum am specificat si anterior acest model beneficiaza de functia Flexistore care permite utilizarea ca:

• Frigider cu temperaturi interioare de  0° C sau de  5° C
  • Congelator cu o temperatura de pana la – 18° C

Confirmarea calitatii si fiabilitatii acestei combine este data atat de certificarea germana pentru siguranta produselor TUV cat si de garantia extinsa de 5 ani oferita de producator.

Puncte tari

+ design clasic

+ volum generos de depozitare

+ nivel rezonabil al zgomotului

+ functia Flexistore care permite utilizarea ca frigider sau congelator

+ meniu simplu

+ materiale de calitate

+ garantie extinsa de 5 ani

Puncte slabe

– consumul energetic nu este foarte scazut

Concluzii

In concluzie, Arctic OM205+ este o lada frigorifica multifunctionala, cu un volum generos de depozitare si un nivel redus al zgomotului. Meniul simplu, functia Flexistore si garantia extinsa de 5 ani sunt alte argumente in favoarea achizitionarii acestei lazi frigorifice produse de Arctic.