Frigider cu doua usi Heinner HF-M207BKA+ review

Heinner HF-M207BKA+
  • Eficienta energetica
  • Sisteme si tehnologii
  • Calitate/Pret
3.8

Sumar

Heinner HF-M207BKA+ este un frifgider compact cu doua usi cu un design elegant si spatii interioare bine organizate. Nivelul redus al zgomotului, sistemul de iluminare cu LED si pretul redus la care poate fi achizitionat in aceasta perioada fac din acest frigider o alegere excelenta pentru persoanele singure sau pentru familiile fara copii.

» Nu ratati reducerile de pana la 40% din cadrul campaniei Luna curateniei de la eMag
Click aici pentru oferta

Volumul spatiilor interioare este unul din cele mai importante aspecte care trebuie luate in considerare in alegerea unui frigider. Astfel, o familie fara copii, va avea nevoie de un aparat frigorific mai mic cu un volum total mai mic de 250 de litri iar o familie formata din 3-4 persoane va trebui sa opteze pentru o combina frigorifica sau un frigider cu volum de peste 350 de litri. Pe langa volum, va trebui sa tineti cont si de specificatiile tehnice sau de finisajele exterioare, care vor trebui sa fie compatibile cu designul din bucatarie. In cele ce urmeaza va vom prezenta un frigider compact cu design interesant care este produs de compania autohtona Heinner.

Frigider cu 2 usi Heinner HF-M207BKA+

Frigider elegant cu 2 usi

Heinner HF-M207BKA+ este un frigider cu doua usi si finisaje exterioare de culoare neagra care care se va putea integra usor in orice bucatarie cu un design bazat pe nuante reci. Usile se deschid inspre dreapta insa directia poate fi modificata in functie de compartimentarea bucatariei. Acest model are dimensiuni de 58.5 x 58.5 x 146.2 cm astfel ca va putea fi instalat chiar si sub un corp suspendat, pentru o utilizare mai eficienta a spatiului. Volumul net al acestui model este de 204 litri din care 164 de litri sun repartizati spatiului de refrigerare si 40 litri celui de congelare.

Eficienta energetica A+

Heinner HF-M207BKA+ are o eficienta energetica incadrata in clasa A+, consumul anual de energie de 217 kWh avand un cost lunar de aproximativ 12 lei. In ceea ce priveste nivelul de zgomot, valoarea de 40 dB este foarte scazuta astfel ca nu va va deranja chiar daca bucataria este situata in apropierea dormitoarelor. Panoul de control este mecanic, butonul rotativ permitand setarea facila a temperaturilor din cele doua spatii interioare.

Frigider cu o compartimentare clasica

Spatiul frigorific este compartimentat cu ajutorul a 2 rafturi din sticla securizata pe care puteti pastra in siguranta o cantitate mare de alimente. In plus, rafrurile se pot ajusta pe inaltime sau se pot scoate pentru a face loc unor vase mai voluminoase. In partea inferioara exista un compartiment spatios pentru fructe si legume care pastreaza un nivel constant de umiditate.  Pe usa frigiderului exista 3 rafturi din plastic unde veti putea pastra sticle, borcane si alte recipiente de diferite marimi. Sistemul de iluminare cu LED asigura o vizibilitate buna chiar si in partea inferioara a frigiderului.

» Profitati de reducerile de pana la 50% la produsele din cadrul campaniei Beauty Week de la eMag Click aici pentru oferta

⇒ Vedeti si: alte reviewuri la aparate frigorifice

Heinner HF-M207BKA+

Congelator de mici dimensiuni

Congelatorul compact este impartit de un singur raft metalic astfel ca va trebui sa pastrati alimentele in cutii sau pungi inchise pentru a evita schimul de mirosuri sau gusturi. Pentru a asigura o functionare in conditii optime va trebui sa dezghetati periodic frigiderul folosind optiunea de dezghetare automata.

Punte tari

+ design modern