Side by side Candy CHSBSV 5172X pareri si review

? Candy CHSBSV 5172X - 436 litri, Clasa A+, 43 dB, No Frost, iluminare cu led
Side by side Candy CHSBSV 5172X

Product Name: Candy CHSBSV 5172X

Product Description: Candy CHSBSV 5172X este un side by side cu volum net de 436 litri si eficienta energetica incadrata in clasa A+. Aparatul frigorific are un nivel al zgomotului, dispune de un sistem de iluminare cu led si utilizeaza tehnologia No Frost.

Brand: Candy

• Eficienta energetica
    (4)
  • Design
    (4.7)
  • Calitate/Pret
    (4.3)
4.3

Sumar

Candy CHSBSV 5172X este un side by side cu finisaje elegante si spatii interioare generoase. Display-ul digital extern, sistemul de iluminare cu led si nivelul rezonabil al zgomotului sunt alte atuuri ale acestui side by side din portofoliul Candy.

Pros

+ design modern

+ display digital extern

+ spatii interioare bine organizate

+ sistem de iluminare cu led

+ nivel rezonabil al zgomotului

Cons

– eficienta energetica doar A+

– pretul este destul de mare

Combinele frigorifice side by side sunt aparate electrocasnice cu design modern care ofera spatii generoase de refrigerare sau congelare. Compartimentarea eficienta a celor doua spatii interiorare permite pastrarea in conditii optime atat a fructelor si legumelor cat si a carnii, pestelui sau a bauturilor. In plus, tehnologiile moderne utilizate de cele mai noi modele asigura pastrarea prospetimii alimentelor o perioada mai lunga de timp. Avand un volum generos aceste aparate frigorifice au si un consum energetic mai mare, de aceea este importanta alegerea unui model cu o eficienta energetica cat mai buna. O astfel de combina frigorifica side by side cu design elegant si specificatii tehnice bune este si model produs de Candy a carui prezentare o veti gasi in continuare.

Side by side Candy CHSBSV 5172X

Side by side cu 2 usi

Candy CHSBSV 5172X este un side by side cu design elegnat, finisaje din inox si display digital extern. Cele doua manere incorporate contribuie la designul modern al aparatului frigorific si permit deschiderea facila a usilor. Volumul net al acestui model este de 436 de litri din care spatiul frigorific are alocati 291 litri iar cel de congelare 145 litri. Dimensiunile acestei combine side by side sunt de 90.2 x 59 x 177 cm, ceea ce inseamna ca veti avea nevoie de un spatiu mai generos pentru instalare.

Eficienta energetica A+

Compresorul combinei side by side Candy CHSBSV 5172X are o eficienta energetica incadrata in clasa A+, cei 365 kWh consumati anual avand un cost lunar de aproximativ 18.5 lei. Nivelul zgomotului de functionare este de 43 dB, o valoare similara cu a altor modele cu volum si specificatii asemanatoare. Acest model utilizeaza tehnologia No Frost care asigura un nivel optim de umiditate in interior si nu permite formarea ghetii in congelator.

⇒ Vedeti si: alte reviewuri la aparate frigorifice

Candy CHSBSV 5172X

Spatii interioare bine compartimentate

Spatiul de refrigerare este organizat cu ajutorul a 5 rafturi din sticla securizata din care unul se poate ajusta pe inaltime pentru a face loc vaselor mai voluminoase. In partea inferioara exista un compartiment care asigura conditii optime pentru ca fructele si legumele sa isi pastreze proprietatile nutritive mai mult timp. Pe usa frigiderului exista alte 3 rafturi fixe din plastic pentru sticle, cutii, borcane sau alte recipiente de diferite marimi. Sistemul de iluminare Sky led asigura o vizibilitate buna in intreg spatiul frigorific iar lumina rece contribuie la prelungirea perioadei de pastrare a alimentelor.

Congelatorul are o organzare similara cu frigiderul, cu 5 rafturi si un compartiment inchis pentru alimentele care au un miros mai puternic. Pe rafturile de pe usa congelatorului veti putea sa pastrati deserturile sau alte caserole mai mici. Capacitatea de congelare este de 10 Kg in 24 de ore iar autonomia in cazul unei defectiuni a retelei electrice este de cel mult 10 ore.

Punte tari

+ design modern

+ display digital extern

+ spatii interioare bine organizate

+ sistem de iluminare cu led

+ nivel rezonabil al zgomotului

Puncte slabe

– eficienta energetica doar A+

– pretul este destul de mare

Concluzii

In concluzie, Candy CHSBSV 5172X este un side by side cu finisaje elegante si spatii interioare generoase. Display-ul digital extern, sistemul de iluminare cu led si nivelul rezonabil al zgomotului sunt alte atuuri ale acestui side by side din portofoliul Candy.