Side by Side Midea HC-832WEN pareri si review

๐Ÿฅ‡ Midea HC-832WEN - 605 litri, Clasa A++, 40 dB, Total No Frost, iluminare cu led
Side by Side Midea HC-832WEN

Product Name: Midea HC-832WEN

Product Description: Midea HC-832WEN este un side by side cu volum net de 605 litri si compresor inverter cu eficienta energetica incadrata in clasa A++. Frigiderul side by side are un panou de control extern, spatii interioare generoase si un nivel al zgomotului de doar 40 dB.

Brand: Midea

• Eficienta energetica
    (4.5)
  • Functii si tehnologii
    (4.6)
  • Calitate/Pret
    (4.4)
4.5

Sumar

Midea HC-832WEN este un side by side cu volum generos si eficienta energetica buna. Designul elegant, compartimentarea eficienta a spatiilor interioare si nivelul redus al zgomotului fac din acest side by side o alegere buna pentru familiile cu mai multi copii.ย

Pros

+ design elegant

+ display digital extern

+ compresor inverter cu eficienta energetica A++

+ nivel redus al zgomotului

+ tehnologie Total No Frost

+ spatii interioare generoase

+ functii de racire si congelare rapida

Cons

– pretul intreg este mare

ยป Profitati de reducerile de pana la 35% la produsele din campania Cooling Days de la eMag
Click aici pentru oferta

Frigiderele si by side sunt aparate frigorifice care ofera un volum generos de depozitare atat pentru spatiul de refrigerare cat si pentru cel de congelare. Cele mai noi side by side-uri au finisaje exterioare elegante si utilizeaza tehnologii de ultima generatie care reduc consumul energetic si prelungesc durata de pastrare a alimentelor. Volumul generos vine totusi si cu un consum energetic pe masura, de aceea este indicat sa alegeti un model cu o eficienta energetica cat mai buna. In continuare va vom prezenta un astfel de frigider side by side cu eficienta energetica buna, care este produs de compania chineza Midea.

Side by Side Midea HC-832WEN

Side by side elegant

Midea HC-832WEN este un side by side elegant cu finisaje din inox si display digital extern in partea superioara. Usile au manere verticale integrate si se deschid la un unghi larg, facilitand depozitarea si scoaterea alimentelor. Acest model are un volum net de 605 litri (389 litri frigiderul si 216 litri congelatorul) si este potrivit pentru familiile mai numeroase, care gatesc des. Pentru instalare veti avea nevoie de un spatiu generos de depozitare avand in vedere dimensiunile frigiderului (91 x 75 x 180.8 cm).

Eficienta energetica A++

Midea HC-832WEN are un compresor inverter cu eficienta energetica incadrata in clasa A++, consumul energetic anual de 372 kWh avand un cost lunar estimativ de 20 lei. Desi are un volum net de peste 600 litri, nivelul zgomotului este de doar 40 dB, fiind comparabil cu cel al unei combine frigorifice cu volum mediu. Aces side by side utilizeaza tehnologia Total No Frost care nu permite formarea ghetii in congelator, nemafiind necesara congelarea manuala periodica.

Spatii interioare cu organizare similara

Spatiul frigorific este bine compartimentat, in partea inferioara existand doua compartimente Box Fresh care asigura conditii optime de pastrare a fructelor si legumelor. In partea superioara exista 4 rafturi din sticla securizata care se pot ajusta pe inaltime pentru a face loc si vaselor mai voluminoase. Pe usa frigiderului exista alte 5 rafturi pentru sticle, borcane, cutii sau suportul pentru oua. Sistemul de iluminare cu led contribuie la eficienta energetica buna a acestui model si asigura o vizibilitate buna in intreg frigiderul.

Congelatorul are o organizare similara cu frigiderul, in partea inferioara existand 2 compartimente Freeze Box iar in partea superioara rafturile din sticla securizata. Pe usa congelatorului exista sistemul Ice Bar de preparare automata a ghetii si 3 rafturi din plastic pentru cutiile cu inghetata.

โ‡’ Vedeti si: alte reviewuri la aparate frigorifice

Midea HC-832WEN

Display digital extern

Panoul de control extern are un display digital cu afisaj alb si meniu tactic pentru modificarea temperaturilor din cele doua spatii interioare. Tot de aici veti putea sa activati functiile de racire si congelare rapida sau sa blocati accesul copiilor la meniu. In plus, pentru perioadele in care sunteti plecati de acasa veti putea sa activati modul vacanta pentru economisirea energiei. Acest model utilizeaza un sistem de racire 360ยฐ Multi-Air Flow care asigura o distributie uniforma a aerului rece pentru pastrarea prospetimii alimentelor.

Puncte tari

+ design elegant

+ display digital extern

+ nivel redus al zgomotului

+ tehnologie Total No Frost

+ spatii interioare generoase

+ functii de racire si congelare rapida

Puncte slabe

– pretul intreg este mare

Concluzii

In concluzie, Midea HC-832WEN este un side by side cu volum generos si eficienta energetica buna. Designul elegant, compartimentarea eficienta a spatiilor interioare si nivelul redus al zgomotului fac din acest side by side o alegere buna pentru familiile cu mai multi copii.